• På høyre side av gata nærmest Dronningens gate 33 Knudsen-gården, deretter Dronningens gate 31 Hotell Svea, Dronningens gate 29 Holmlund-gården, Dronningens gate 27 Fremover og den lyse hjørnegården Dronningens gate 25. Lengst bak på høire side av gata sees Dronningens gate 17 Lindseth-gården.
På venstre side av gata nærmest Dronningens gate 34 Stubø-gården, deretter Dronningens gate 32 Kjelling-gården, Dronningens gate 30 Smed Samuelsens-gård, Dronningens gate 26 Greger Hansen
    Photo: Romsloe, Trygve / Museum Nord

På høyre side av gata nærmest Dronningens gate 33 Knudsen-gården, deretter Dronningens gate 31 Hotell Svea, Dronningens gate 29 Holmlund-gården, Dronningens gate 27 Fremover og den...