• NSBs verkstedstomt. 1. Lokstall 1, 2. Lokverkstedet, 3. Garasjen, 4. Mekanisk verksted. og vognverkstedet,, 5. Ruiner av Lokstall 2, 6. Snekker-/malerverksted?, 7. Lokstall 3, 8. Rørleggerverkstedet. 9. Fordonet längs ner till höger består av ett underrede till en tender där tanken lyfts av och ersatts av en kanon. Det finns andra bilder som visar fordonet i närbild.
    Photo: Museum Nord
    Photo: Museum Nord

NSBs verkstedstomt. 1. Lokstall 1, 2. Lokverkstedet, 3. Garasjen, 4. Mekanisk verksted. og vognverkstedet,, 5. Ruiner av Lokstall 2, 6. Snekker-/malerverksted?, 7. Lokstall 3, 8. R...

Fotoserie: Narvik 1940

1 comment

• Fordonet längs ner till höger består av ett underrede till en tender där tanken lyfts av och ersatts av en kanon. Det finns andra bilder som visar fordonet i närbild.