History
-
Utklipp fra "Rutebilhistorie i Nord-Gudbrandsdalen"
Lastebilen Otta – Skjåk vart stifta i 1916, men gjekk alt i 1919 inn i Ottadalen Kommunale Auto.
AS Geiranger – Nordfjord – Otta var stifta alt i 1915. Bilane til selskapet gjekk berre i turistsesongen om sommaren, og alt i 1920 gjekk dette selskapet inn i selskapet OGS (Ottadalen – Geiranger – Stryn).
AS Ottadalens Automobilselskap frå 1916 hadde også stutt levetid, mens derimot Ottadalen Kommunale Auto levde frå 1919 og til selskapet gjekk inn i det nye Ottadalen Kommunale Billag (OKB) som vart stifta i 1943.
Ottadalen – Geiranger – Stryn vart starta i 1920, og gjekk seinare også delvis inn i OKB.
Det gjorde også Skjåkbilane som vart starta i 1922. I 1920- og 1930-åra konkurrerte Skjåkbilane, Ottadalen Kommunale Auto og OGS om trafikken i Ottadalen. I den såkalla Ottadalsvisa heiter det: ”Ingen veit korleis striden endar so lenge selskapa driv og slest. Dei kan vel eingong bli gode venner og bli forlikte om å bruke hest.”
Kilde: Innlandet fylkesarkiv/IKA Opplandene (KO)
Fotografering
- FotografStakston, Kristian
Relation
Classification
-
- Veier og broer (Outline)OU 491
References
-
- Litteraturreferanse Rutebilhistorie i Nord-Gudbrandsdalen
License information
- License Contact owner for more information
Metadata
- IdentifierNVM 00-F-04468
- Part of collectionNorsk Vegmuseum
- Owner of collectionNorsk Vegmuseum
- InstitutionNorsk vegmuseum
- Date publishedMay 3, 2024
- Date updatedMay 4, 2024
- DIMU-CODE0210114477894
- UUIDa96faf75-8834-41db-a277-f7349281b9f1
- Tags
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».