• 30 km langrenn var torsdag 7. Mars og 17 km lørdag 9. Mars. Begge disse hadde start og avsluttning på skoleplassen i Molde. På bildet ser vi flere utøvere med startnummer: nr 44, er trolig Jørund Soldal (24 år) som hadde Viking, Bergen som lag og krets. Nr. 46 er trolig John Lysfjord som hadde Ålesund skiklubb, Sunnmøre oppført som lag og krets. nr.50 er trolig Magnar Fosseid (22 år) som hadde Nansen, Sunnmøre oppført som lag og krets. Nr. 53 er trolig Rolf Karlsen (22) som hadde Valnesfjord, Nordland som lag og krets. Disse numrene går overns med deltagere fra 30 km langrenn.
    Photo: Birkeland / Romsdalsmuseet

30 km langrenn var torsdag 7. Mars og 17 km lørdag 9. Mars. Begge disse hadde start og avsluttning på skoleplassen i Molde. På bildet ser vi flere utøvere med startnummer: nr 44, e...