• Sevre sklole. Elever, lærere og foreldre. Nr. 1 f.v. 1.rekke lærer Ragnhild Tærum, Borghild Sevre, Olaug Berg, Solveig Rauk, Engebret Sevre, Trygve Berg, Gunbjørg Sevre (Langaker), Ingrid Berg (Kleven), Ole Sevre, Torbjørn Renslo, Olav K. Sevre, Nils Sevre, Ingebjørg Renslo. 2. rekke f.v. Ida Tærum, Gunvor Kleven, Else Nedreberg, Ingebjørg Berg, Hans Rauk, Ingvald Kleven, Odd Rauk, Sigurd Alm, Ola Dokken, Paul Brenno. 3. rekke f.v. Halgrim Rauk, Ola Gjeitsund, Olav E. Sevre, Marta Tærum, Brynhild Tærum, Astrid Berg, Klara Kleven, Anne Panten, Marta Sevre, Kari Kleven, Maria Renslo. Bakre rekke f. v. Harald Sevre, Daniel Rauk, Gunhild Dokken, Ingebjørg Rauk, Thea Berg, Tordis Sevre, Brynhild Tærum, Harald Teigen, lærer Ivar Tærum, Sigrid Berg.
Aller bakerst f.v. Sigmund Sevre, Knut Sevre, Kristian Berg, Eirk Sevre, Marta Rauk, Torvald Berg, Ole Kleven.
    Photo: Ukjent / Hallingdal museum fotosamling

Sevre sklole. Elever, lærere og foreldre. Nr. 1 f.v. 1.rekke lærer Ragnhild Tærum, Borghild Sevre, Olaug Berg, Solveig Rauk, Engebret Sevre, Trygve Berg, Gunbjørg Sevre (Langaker),...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits