• Denne lastebilen vart innkjøpt til OKB like etter krigen, saman med anna krigsmateriell. Ingvald Kleiven stod i spissen for desse innkjøpa. Dette vidunderet er ein FAUN, med ledd på midten og ein uvanleg stor og kraftig motor etter det som var vanleg. Dette er nok grunnen til at bilen vart kalla "Tarzan". Vi ser at fotografiet er frå vegen mellom Vågå samvikelag og Finstad (som var bilkontor - utafor dette biletet)
Bilen - Faun ZR
Vågåkalenderen 1998, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Denne lastebilen vart innkjøpt til OKB like etter krigen, saman med anna krigsmateriell. Ingvald Kleiven stod i spissen for desse innkjøpa. Dette vidunderet er ein FAUN, med ledd p...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits