• Geir Knutsen og Børre Larsen poserer for et foto på tidlig 70-tallet i Båtsfjord, Finnmark

Båten som skimtes bak til venstre er Geir Børre, eid av deres fedre Roe Knutsen og Roald Larsen

Påsrkrift: Bilde viser de to guttene Geir Knutsen (14) nermest og bak fiskedisken står Børre Larsen (12). I midten en velvoksen torsk som veide ca. 30 kg og guttene undret seg om de ville  få så store fisker på lina til sommeren? Det fåregår det rene storfiske for Båtsfjord f.t.
    Photo: Johannessen, Olav Arne / Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Geir Knutsen og Børre Larsen poserer for et foto på tidlig 70-tallet i Båtsfjord, Finnmark Båten som skimtes bak til venstre er Geir Børre, eid av deres fedre Roe Knutsen og Roal...