Knutstad og Søviks kontor, garasje og bilpark i Kirkenes, 1930. Til vestre Good-Templar losjen. Gjerdet til venstre for det igjen er det sør-østlige hjørnet av den gamle kirkegård...

• Datering 1930 bekreftes av omtale i Folkets Frihet 23. april det året -

ny buss, bygd av Moss Karosserifabrikk. Detaljer som skiltkasse og fremre sidevindu er identisk med 1929 GMC fra samme fabrikk, se foto

s. 548 i A. Rolseth: Håndverk på hjul, Oslo 2001. Knutstad og Søvik fikk ikke noen ny buss før Opel Blitz i 1931, forøvrig den første i Norge av dette merket.

• Hei Ivar, flott, årstallet er korrigert:-) Gry Andreassen, Grenselandmuseet.