• Tre bilder som viser minnesteinen over vegdirektør Christian Wilhelm Bergh ved riksveg 50 i Fåberg ved Storhove (nord).
Minnesteinen ble senere flyttet til Vingrom på begynnelsen av 1970-tallet i forbindelse med bygging av ny veg, før den deretter kom  til Oppland vegkontor.
Steinen har følgende inskripsjon:
MINDESTEIN for C. W. BERGH veidirektør 1851 - 1873. REIST AF VEIINGENIØRER 1875.
Refererer til foto i "Norges veidirektører og vegsjefer," av Hans Wangensten Paus  2. utvidet utgave 1962 side 20 og 44.
Minnesteinen ble flyttet til Norsk vegmuseum og er gjenreist i hagen ved Lysaker Gjestgiver hvor den ble avduket 4. juni 2014 i forbindelse med Statens vegvesen markering av 150 års jubileum.
Samtidig denne dagen foregikk museets offisielle åpning av utstillingen "Tida og Vegen."

Minnestein over vegdirektør Christian Wilhelm Bergh ved riksveg 50 i Fåberg