• Kløkstads gård, Jensvoll. Dette var den gamle klokkergården. Til høyre bolighus med langveggen i mot, stående bordkledning ned til bakken, smårutede vinduer, takstein på taket, 2 piper. Fjøsbygning/ låve ved siden av til venstre med røstet i mot, stående panel. Til venstre for den ses deler av en bolig. Til høyre noen trær med en bolig bak. Åpen plass foran, dyrka mark. Skogkledt ås bak.
    Photo: Nordlandsmuseet

Kløkstads gård, Jensvoll. Dette var den gamle klokkergården. Til høyre bolighus med langveggen i mot, stående bordkledning ned til bakken, smårutede vinduer, takstein på taket, 2 p...