• Butikken, Koppardal, etter skade ved sprenging. Inngangen. Dobbel dør av trepanel. Det var tidligere to vinduer øverst på dørene, men de er nå spikret igjen. Dørhandtak og lås av jern. Lys over døren. Et skilt på hver side av døren. Veggen rundt døren er av stående trepanel. En stor stein står til venstre for døren. Bilde 2 viser et vindu etter skade ved spenging. Sprosset vindu med trekarm rundt. En vindusrute er knust. Stående trepanel på veggen rundt vinduet. En del treplanker og et vindu på andre siden av huset, innenfor vinduet. Bilde 3 viser en dobbel dør av tre med to tidligere vinduer øverst som nå er spikret igjen. Dørhandtak av jern. Veggen rundt døren er av stående trepanel.
    Photo: Nordlandsmuseet

Butikken, Koppardal, etter skade ved sprenging. Inngangen. Dobbel dør av trepanel. Det var tidligere to vinduer øverst på dørene, men de er nå spikret igjen. Dørhandtak og lås av j...