• Butikken, Koppardal, etter skade ved sprenging. Disk av tre med skuffer for oppbevaring av sukker, kaffe o.l. Hyller står ved veggen i bakgrunnen. En del skrot til venstre for disken. Båtmotor bak ved veggen ved enden av disken til høyre. Bilde 2 viser tomme hyller langs veggene. Disk med skuffer for mel, sukker o.l. til høyre. Noen sekker ligger oppå disken. En skrivemaskin står på en hylle ved veggen til høyre. En båtmotor står til venstre for døråpningen. I det andre rommet står et skrivebord og en del skot ligger på golvet. Bilde 3 viser utskjæring på treverk inne i butikken. Utskjæringen er gjort øverst på en bjelke. Taket er av trepanel. Elektriske ledinger går oppunder taket og ned langs bjelken med en koblingsboks øverst. Litt av et lysarmatur til høyre. Veggen i bakgrunnen har stående trepanel.
    Photo: Nordlandsmuseet

Butikken, Koppardal, etter skade ved sprenging. Disk av tre med skuffer for oppbevaring av sukker, kaffe o.l. Hyller står ved veggen i bakgrunnen. En del skrot til venstre for disk...