• Løkkegården. 5 bygninger, bolighus til høyre, stående panel helt ned til bakken. Bølgeblikk på taket, 1 pipe. Smårutede vinduer. Dør midt på langveggen. 2 biler foran. Stabbur med stående panel, torvtak, fjøs/låve med uthus foran. Uthus med smårutede vinduer, lite parti midt på langvegg med vegg av oppmurt naturstein. Smårutede vinduer. Dyrka mark foran.
    Photo: Nordlandsmuseet
    Photo: Nordlandsmuseet

Løkkegården. 5 bygninger, bolighus til høyre, stående panel helt ned til bakken. Bølgeblikk på taket, 1 pipe. Smårutede vinduer. Dør midt på langveggen. 2 biler foran. Stabbur med ...