• Fredrikstad. Østsiden. Østsiden skole (Gamlebyen skole). Lærerpersonale, Gruppebilde tatt cirka 1927. Fra venstre; lærer Jens M-(?) Jensen, lærerinne (?) Leegaard, skolwinspektør Syvert Hanssen, skolebestyrer Johan Arnesen, lærer Olav Th. Urdahl. Sittende: lærerinnene Camilla Andersen, Inga Dokk Olsen, Agnes Andreasssen, Jenny Andreassen, Else Amundsen (gift Farbrott), Cecilie Pettersen.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Østsiden. Østsiden skole (Gamlebyen skole). Lærerpersonale, Gruppebilde tatt cirka 1927. Fra venstre; lærer Jens M-(?) Jensen, lærerinne (?) Leegaard, skolwinspektør S...