Torbjørn Berntsen, Beryl Berntsen, Greta Stjern

4 comments

• X-3244 er en Dodge 1946-48-modell.
  • Det er ikke Håkon Andreassen, muligens Håkon Ingebrigtsen, Ringjord. Tror nok det er meg som står framfor Kitty (min mamma), klarer ikke kjenne igjen den andre jenta. Tordis Soleng (født Andreassen)
  • Dette er Torbjørn Berntsen, Beryl Berntsen ( gift Kristoffersen) og den minste jenta er Greta Stjern. Den nest minste jenta er ei barndomsvenninne til Greta. Bildet er mest sannsynlig tatt i Tromsdalen, og ikke i Malangen.
    Dette er bekreftet av Greta Stjern som er minste jenta på bildet.

Torbjørn, Beryl og Greta er min onkel og tanter. Min mor har samme bildet i sine album.

Mvh Beryl Nordhus

• Supert Beryl ay det ble oppklart!! Var mykje spørsmål i min familie, men sia dama likna på mi mormor Kitty, og det var ei drosja der - så tenkte vi noe av infoen til bildet kunne stemme. Hadde vært spennende å få vite kor digitalt museum har funnet bildet, men det er ikke oppgitt fotograf eller noe her på sida 😊