• Fredrikstad. Fredrikstad Høiere Almenskole. Middelskoleelever. Klassebilde 1906 - Øverste rekke fra venstre: Christian Christiansen, Ukjent, Ivar ??, Haakon Nordt, Johs, Johs. Gundersen,  Josef Fagernæs, Bjarne Gundersen,  (Mordt)?) - Andre rekke: Sverre Hansen, Kristian Buer, Kåre F. Veberg, Aksel A.Pedersen, Karl Kåre Helbak, Sverre Torp, Bjarne Thomassen, Harald Prøitz, - Nederste rekke: Otto Halvorsen, Sten Pay, Elise Østberg, Ingrid Gundersen, lektor Olaf Bogstad, lektor Ole Irgens, Dina Hauer, Astrid Nøttestad, Jens Andersen, Geord Haug, Alf Brønlund.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Fredrikstad Høiere Almenskole. Middelskoleelever. Klassebilde 1906 - Øverste rekke fra venstre: Christian Christiansen, Ukjent, Ivar ??, Haakon Nordt, Johs, Johs. Gund...