• Laurdag 06. august 1994 var det feiring av 100-års jubileum for Strynefjellsvegen.

I samband med jubileet vart det utgjeve eit jubileumsskrift av Statens vegvesen i Oppland og Sogn og Fjordane - sjå under referanse.

Vedlagt ligg og annonse i Sogn Avis, torsdag 04.08.1994: "Jubileumsfest på Strynefjellet", som visar programmet for dagen.

På bilete ser ein Anders Guddal med slegga og Erling Fossheim med boren trallar og syng. Per Birger Lomheim sit bak med mikrofonen.
    Photo: Nesje, Karstein / Norsk vegmuseum

Photo: Nesje, Karstein / Norsk vegmuseum