• Hamar, Sagatin, 1890. Olaus og Sophie Marie Arvesens (født Stangebye) sølvbryllup på Sagatun folkehøyskole, Hamar 28. juni 1890. - Bakrste rekke (fra venstre): Fru Lunde, Lillehammer, Nilla Korsødegaarden(?), Fru Visdal, Fru  ? Bjørnsen (eller Bjørnson), Bjørnstjerne Bjørnson. Nestre rekke:  Onkel Johan, Sofie Bjølstad, Bestemor, Bergljot Ibsen (ytterst). Tredje rekke:  Dagny Bjørnson, Wilhelm Arvesen, Kr. Arvesen, Arve Arvesen (f. 1869 - sønn av sølvbrudeparet, internasjonalt kjent fiolinist), Bestefar, Betzy (?) Kielland- Nederste rekke: Bäckström - ytterst, Begliot Arvesen (sittende foran), Helga ?, Bestemor, Olaus Arvesen, Endra ?, Tante Sofie, Karoline Bjørnson, Mor, Johan Halvorsen, Bäckström.
    Photo: Fredrikstad Museum

Hamar, Sagatin, 1890. Olaus og Sophie Marie Arvesens (født Stangebye) sølvbryllup på Sagatun folkehøyskole, Hamar 28. juni 1890. - Bakrste rekke (fra venstre): Fru Lunde, Lillehamm...