• Fredrikstad. Vestsiden. "Løkkebergs hotel for reisende", drevet av Hulda Løkkeberg, Bakgaten (senere Farmannsgaten) 7, Vestre Fredrikstad. Første rekke (fv): Tore Løkkeberg (gift Segelcke) (1901-1979), en tjenestepike, Hulda Marie Løkkeberg (f. Hansen)(1878-1941) med datteren Hulda på fanget), fru Løkkeberg (Georg Løkkeberg sen. mor), fru skreddermester Charlotte Enger med datter, Harda Løkkeberg. Annen rekke (fv): Ukjent tyopgraf, en tysk typograf, O. G. Husa (typograf), Filip Skogstrøm (typograf), Leif Moen (fra Bergen), sønn av Alfred Løkkeberg, Oslo. Samtlige i bakre rekke er typgrafer. - Georg Løkkeberg sen. (1872-1951) var maskinmester i Fredriksstad Blad.  -Privatbilde tatt av omreisende fotograf i 1912.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Vestsiden. "Løkkebergs hotel for reisende", drevet av Hulda Løkkeberg, Bakgaten (senere Farmannsgaten) 7, Vestre Fredrikstad. Første rekke (fv): Tore Løkkeberg (gift S...