• Feiring av det vellykka gjennomslaget i Oppljostunnelen 1. november 1976.

Tunnelen er 4537 meter og går mellom Langvatnet i Sjåk og Grasdalen i Stryn. Tunnelen er ein del av Riksveg 15 - den nye Strynefjellsvegen, og blei opna for trafikk 11. september 1977 og offisielt opna 17. oktober 1978 av H.M. Kong Olav.

Saman med tunnelarbeidarene står frå venstre: Avdelingsingeniør Arne Hool,  Per Reme - ein av ildsjelane for Strynefjellsvegen,  Paul Svarstad  - ordførar i Stryn og tidlegare stortingsrepresentant for Høgre, overingeniør Ola Jeglheim - anleggleiar frå Nordfjord-sida, og overingeniør Jens Kjølen - anleggleiar frå Oppland-sida.

Sjå og motiv NVM 00-F-05357-1.
    Photo: Enstad, Knut Ingar / Norsk vegmuseum
  • Feiring av det vellykka gjennomslaget i Oppljostunnelen 1. november 1976.

Sjå og motiv NVM 00-F-05357-1.
    Photo: Enstad, Knut Ingar / Norsk vegmuseum

Gjennomslag Oppljostunnelen 1. november 1976