• Fotografiet er mest sannsynlig tatt under et internasjonalt møte for rangere (speidere over 16 år) som ble holdt i Brussel i 1935.

Det er minst to norske deltakere på bildet. Nr. to til venstre for kvinnen i blomsterkjole i midten av bildet er Dagmar Maalstad og en plass på hennes venstre side er Gunvor Hansen.

Det er bekreftet at bygget i bakgrunnen er rådhuset i Brussel.

Vi takker Inger Sjønnesen fra Speidermuseet i Oslo og Jardar Grilstad for informasjon.
    Photo: Anno Kvinnemuseet

Fotografiet er mest sannsynlig tatt under et internasjonalt møte for rangere (speidere over 16 år) som ble holdt i Brussel i 1935. Det er minst to norske deltakere på bildet. Nr. ...

Vi ønsker informasjon om dette fotoet