• Bilde 1) Norskprodusert bil,  Geijer 1930 modell (i følge merking bak på bildet) med registreringsnummer A-1027.  Reservehjulet på 1930-modellen er merket norsk Geijer.
Bilde 2) Familien står ved bilen, en Ford T ca. 1924 modell,  og blir fotografert ved A/S C. Geijer & Co. Opplysninger til bilen er gitt av Ivar E. Stav 30.09.2021.

Eier av begge bilene var Heinrich Frierich Rensch, gjerde-vever fra Tyskland, og som kom til Norge og Geijer Gjerdefabrikk litt etter 1910.
Heinrich Friedrich Rensch var født 1894 i Raguhn. Trådvever (Drahtweber) og innvandret til Norge 1909.
Se Referanse A/S C. Geijer & Co lenger ned på siden.
    Photo: Rensch, Heinrich Friedrich / Norsk vegmuseum

Se Referanse A/S C. Geijer & Co lenger ned på siden.
    Photo: Rensch, Heinrich Friedrich / Norsk vegmuseum

Geijer

• Bilde 1 viser Ford T ca. 1924.