Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom
Tittelen "I bøtter og spann" er en referanse til støpeformene. Ideen bak verket er å få brakt farge inn i et "vanskelig" og til dels trangt rom, uten å innføre rammer, strenghet og regelmessighet. Kunstneren har ønsket å gi øynene noen løyper å følge slik at veggene blir aktivisert.
Photo:
Lyngseth, Tore
/
Kunst i offentlige rom