Yngvild Fagerheim utsmykket fellesarealet i bygget med integrert flis- og keramikkarbeider. Hun har også påvirket flismønster i gulv og hovedtrappens form. Tittelen henspiller på Bjørnsons velkjente diktstrofe "Vår ære og vår makt har hvite segl oss brakt".
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Yngvild Fagerheim utsmykket fellesarealet i bygget med integrert flis- og keramikkarbeider. Hun har også påvirket flismønster i gulv og hovedtrappens form. Tittelen henspiller på Bjørnsons velkjente diktstrofe "Vår ære og vår makt har hvite segl oss brakt".
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Yngvild Fagerheim utsmykket fellesarealet i bygget med integrert flis- og keramikkarbeider. Hun har også påvirket flismønster i gulv og hovedtrappens form. Tittelen henspiller på Bjørnsons velkjente diktstrofe "Vår ære og vår makt har hvite segl oss brakt".
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Yngvild Fagerheim utsmykket fellesarealet i bygget med integrert flis- og keramikkarbeider. Hun har også påvirket flismønster i gulv og hovedtrappens form. Tittelen henspiller på Bjørnsons velkjente diktstrofe "Vår ære og vår makt har hvite segl oss brakt".
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Yngvild Fagerheim utsmykket fellesarealet i bygget med integrert flis- og keramikkarbeider. Hun har også påvirket flismønster i gulv og hovedtrappens form. Tittelen henspiller på Bjørnsons velkjente diktstrofe "Vår ære og vår makt har hvite segl oss brakt".
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Yngvild Fagerheim utsmykket fellesarealet i bygget med integrert flis- og keramikkarbeider. Hun har også påvirket flismønster i gulv og hovedtrappens form. Tittelen henspiller på Bjørnsons velkjente diktstrofe "Vår ære og vår makt har hvite segl oss brakt".
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom