Kunstneren har arbeidet i et organisk og abstrakt formspråk hvor de organiske flytende formene og fargene i maleriet skaper et møte mellom den praktiske virkeligheten i bygget og en "annerledes" verden i maleriet. Kunstneren ønsket med denne annerledesheten å gi arkitekturen klarhet og samtidig understreke vertikaliteten i veggene. De lette fargene skal kontrastere de sammensatte arkitektoniske omgivelsene.
Photo:
Moen, Vegard
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har arbeidet i et organisk og abstrakt formspråk hvor de organiske flytende formene og fargene i maleriet skaper et møte mellom den praktiske virkeligheten i bygget og en "annerledes" verden i maleriet. Kunstneren ønsket med denne annerledesheten å gi arkitekturen klarhet og samtidig understreke vertikaliteten i veggene. De lette fargene skal kontrastere de sammensatte arkitektoniske omgivelsene.
Photo:
Moen, Vegard
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har arbeidet i et organisk og abstrakt formspråk hvor de organiske flytende formene og fargene i maleriet skaper et møte mellom den praktiske virkeligheten i bygget og en "annerledes" verden i maleriet. Kunstneren ønsket med denne annerledesheten å gi arkitekturen klarhet og samtidig understreke vertikaliteten i veggene. De lette fargene skal kontrastere de sammensatte arkitektoniske omgivelsene.
Photo:
Moen, Vegard
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har arbeidet i et organisk og abstrakt formspråk hvor de organiske flytende formene og fargene i maleriet skaper et møte mellom den praktiske virkeligheten i bygget og en "annerledes" verden i maleriet. Kunstneren ønsket med denne annerledesheten å gi arkitekturen klarhet og samtidig understreke vertikaliteten i veggene. De lette fargene skal kontrastere de sammensatte arkitektoniske omgivelsene.
Photo:
Moen, Vegard
/
Kunst i offentlige rom