• Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Mæhlum, Ingun A. / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Kjell Ove Storvik / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Mæhlum, Ingun A. / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Kjell Ove Storvik / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Cathrine Wang / KORO / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Cathrine Wang / KORO / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Cathrine Wang / KORO / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Kjell Ove Storvik / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Cathrine Wang / KORO / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Kjell Ove Storvik / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Cathrine Wang / KORO / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Cathrine Wang / KORO / Kunst i offentlige rom
  • Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
    Photo: Mæhlum, Ingun A. / Kunst i offentlige rom

Søyle med øyne [Tekstil]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to