Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Mæhlum, Ingun A.
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Kjell Ove Storvik
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Mæhlum, Ingun A.
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Kjell Ove Storvik
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Cathrine Wang / KORO
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Cathrine Wang / KORO
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Cathrine Wang / KORO
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Kjell Ove Storvik
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Cathrine Wang / KORO
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Kjell Ove Storvik
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Cathrine Wang / KORO
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Cathrine Wang / KORO
/
Kunst i offentlige rom
Kunstverket inngår i en gruppe på tre «søyler» som er utformet sammen med tekstilskulpturer. Den sentrale søylen brukes som et gjennomgangstema ved at dens format gjentas som en volumreferanse i de tematisk figurative løsningene. Dæhlin bruker en jernkonstruksjon som bæreelement innvendig i skulpturen og syr utenpå enten stoff eller lær.
Photo:
Mæhlum, Ingun A.
/
Kunst i offentlige rom