• Else Marie Jakobsens (NO) biletvev i tre delar, Den røde tråd, felt 1, 2 og 3 (1981–82), dekkjer til saman 90 kvadratmeter på tre veggflater i foajeen. Vevane er sett saman av mønsterfragment inspirert av biletvevar frå vikingtida, mellomalderen og framover. Verket er halde i varme raudnyansar. Slik viser Jakobsen både konkret og i overført tyding ein «raud tråd» av kvinners usynlege arbeid og kulturinnsats gjennom historia.
    Photo: Andresen, Alf E. / Kunst i offentlige rom

Den røde tråd (1) [Tekstil]