1
3
100
Brettspel der brettet utgjer botnen i øskja. Ei "målskive" skal festast mellom to klossar på brettet, på skiva sit ein ape, ein kanin, ein bjørn og ein gris kledde som menneske. Desse skal det kastast ring på, belønna med ulike poengsummar. Bommar ein og ringen fell på brettet, blir det også gjeve poeng, alt etter kva for ei av 14 ruter ringen endar på. Spelet oppstilt slik det skal spelast er attgjeve utanpå loket. På innsida av loket er spelereglar på engelsk. I eine hjørnet av loket ein gul prislapp der det står: Fossmark Kr.5,70 K-210.
Photo: Sunnfjord Museum
Brettspel der brettet utgjer botnen i øskja. Ei "målskive" skal festast mellom to klossar på brettet, på skiva sit ein ape, ein kanin, ein bjørn og ein gris kledde som menneske. Desse skal det kastast ring på, belønna med ulike poengsummar. Bommar ein og ringen fell på brettet, blir det også gjeve poeng, alt etter kva for ei av 14 ruter ringen endar på. Spelet oppstilt slik det skal spelast er attgjeve utanpå loket. På innsida av loket er spelereglar på engelsk. I eine hjørnet av loket ein gul prislapp der det står: Fossmark Kr.5,70 K-210.
Photo: Sunnfjord Museum
Brettspel der brettet utgjer botnen i øskja. Ei "målskive" skal festast mellom to klossar på brettet, på skiva sit ein ape, ein kanin, ein bjørn og ein gris kledde som menneske. Desse skal det kastast ring på, belønna med ulike poengsummar. Bommar ein og ringen fell på brettet, blir det også gjeve poeng, alt etter kva for ei av 14 ruter ringen endar på. Spelet oppstilt slik det skal spelast er attgjeve utanpå loket. På innsida av loket er spelereglar på engelsk. I eine hjørnet av loket ein gul prislapp der det står: Fossmark Kr.5,70 K-210.
Photo: Sunnfjord Museum
Accept license and download photo