1
5
100
Ullopnar i frå Volda Ullspinneri frå seint 1800-tal, i svart støypejern og tre. Den er produsert hos A. Joh. Rehstedt i Sverige. Maskina vart brukt til å opne opp og blande ullfibra etter dei hadde blitt komprimert under transport, samtidig som den fjerna mykje avfall og ureinheiter i ulla. Ullopnaren har ein hovudvalse med grove taggar og to forvalsar. Den har eit avtagbart lokk i tre som var festa over hovudvalsen når maskina gjekk, og transportbandet og sidene på hovudvalsen er òg i tre. Dei to storleikane på akslingen til hovudvalsen representerer to ulike hastigheiter. Nokre av eikene på tannhjula er bua, noko som er typisk for mange maskiner frå rundt 1900: også fabrikkmaskinene har "dekorative" element.
Photo: Dale, Hanne / Museumssenteret i Hordaland
Ullopnar i frå Volda Ullspinneri frå seint 1800-tal, i svart støypejern og tre. Den er produsert hos A. Joh. Rehstedt i Sverige. Maskina vart brukt til å opne opp og blande ullfibra etter dei hadde blitt komprimert under transport, samtidig som den fjerna mykje avfall og ureinheiter i ulla. Ullopnaren har ein hovudvalse med grove taggar og to forvalsar. Den har eit avtagbart lokk i tre som var festa over hovudvalsen når maskina gjekk, og transportbandet og sidene på hovudvalsen er òg i tre. Dei to storleikane på akslingen til hovudvalsen representerer to ulike hastigheiter. Nokre av eikene på tannhjula er bua, noko som er typisk for mange maskiner frå rundt 1900: også fabrikkmaskinene har "dekorative" element.
Photo: Dale, Hanne / Museumssenteret i Hordaland
Ullopnar i frå Volda Ullspinneri frå seint 1800-tal, i svart støypejern og tre. Den er produsert hos A. Joh. Rehstedt i Sverige. Maskina vart brukt til å opne opp og blande ullfibra etter dei hadde blitt komprimert under transport, samtidig som den fjerna mykje avfall og ureinheiter i ulla. Ullopnaren har ein hovudvalse med grove taggar og to forvalsar. Den har eit avtagbart lokk i tre som var festa over hovudvalsen når maskina gjekk, og transportbandet og sidene på hovudvalsen er òg i tre. Dei to storleikane på akslingen til hovudvalsen representerer to ulike hastigheiter. Nokre av eikene på tannhjula er bua, noko som er typisk for mange maskiner frå rundt 1900: også fabrikkmaskinene har "dekorative" element.
Photo: Dale, Hanne / Museumssenteret i Hordaland
Ullopnar i frå Volda Ullspinneri frå seint 1800-tal, i svart støypejern og tre. Den er produsert hos A. Joh. Rehstedt i Sverige. Maskina vart brukt til å opne opp og blande ullfibra etter dei hadde blitt komprimert under transport, samtidig som den fjerna mykje avfall og ureinheiter i ulla. Ullopnaren har ein hovudvalse med grove taggar og to forvalsar. Den har eit avtagbart lokk i tre som var festa over hovudvalsen når maskina gjekk, og transportbandet og sidene på hovudvalsen er òg i tre. Dei to storleikane på akslingen til hovudvalsen representerer to ulike hastigheiter. Nokre av eikene på tannhjula er bua, noko som er typisk for mange maskiner frå rundt 1900: også fabrikkmaskinene har "dekorative" element.
Photo: Dale, Hanne / Museumssenteret i Hordaland
Ullopnar i frå Volda Ullspinneri frå seint 1800-tal, i svart støypejern og tre. Den er produsert hos A. Joh. Rehstedt i Sverige. Maskina vart brukt til å opne opp og blande ullfibra etter dei hadde blitt komprimert under transport, samtidig som den fjerna mykje avfall og ureinheiter i ulla. Ullopnaren har ein hovudvalse med grove taggar og to forvalsar. Den har eit avtagbart lokk i tre som var festa over hovudvalsen når maskina gjekk, og transportbandet og sidene på hovudvalsen er òg i tre. Dei to storleikane på akslingen til hovudvalsen representerer to ulike hastigheiter. Nokre av eikene på tannhjula er bua, noko som er typisk for mange maskiner frå rundt 1900: også fabrikkmaskinene har "dekorative" element.
Photo: Dale, Hanne / Museumssenteret i Hordaland
Accept license and download photo