kohler
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Båten er bygd i Strandebarm som ein typisk båt berekna på Austlands-marknaden. Han har 4 bordgangar, skvettripe på innsida av esingene, tolleganger (ikkje keipar), låge stamntoppar.
Båten er ein færing, men har berre eitt årepar. I det bakre rommet står motoren, ein einsylindra luftkjølt Kohler (produsert i USA). Ein kan sjå at båten er bygd for motor på gjennomføringa av propellhylsa. Propellen har to blader, er vribar. Det er ikkje kopling. Aktertofta har hengsla ryggstøtte som kan vippes ned.
    Photo: Hardanger og Voss Museum
  • Komposisjon med figurer [Akvarell]

    Next: Komposisjon med figurer [Akvarell]

Båt

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Select the images you want to order

Share to