1
9
100
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på bensintanken og lokket til oljetanken. Svart bærebøyleholk (uoriginal), tennplugghette og håndtak på startsnor. Gulbrun slitt holk på håndtak. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. SJF. 3341.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo