1
8
100
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. Det er gråblå lakk på den fremre bærebøylen og spaken for inn- og utkobling av kjede (clutch). bensintanken og lokket til oljetanken. Bærebøyle har svart gummiholk, håndtak har oppr. gul holk. Vekt: 10, 4 kg. Motor: 76 cm3 totaktsmotor på 2 HK. Kjedehastighet: 4, 4 m/s. Kfr. tekniske data SJF. 3341.
Photo: Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo