1
8
100
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av modellen «Jo-Bu Viking», som ble lansert i 1957. Saga har en rødmalt bøyle til å holde i. Bøylen er utstyrt med en gummiholk. Bensintanken er rød. Motor: totakter med 93 ccm sylindervolum. Clutch: Friksjonsclutch i oljebad. Håndbetjent Drivstoff: Olje og bensin. Starter: Automatisk snorstart. Sverd: 18 " Forskjellen på «Jo-Bu Viking» og produsentens foregående modell. «Jo-Bu Junior», er: «Vikingen» har beskyttelse for plugg og ledning. Den har eksospotte. Bensintanken og skaftet kan beveges rundt ved og trykke på en knapp, det er for å komme til pluggen, eventuelt for å skifte den ut. Polstringen på sagas bakre håndtak er i ferd med å smuldre opp og starthåndtaket er delvis defekt og har løsnet fra startsnora.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo