1
7
100
Motorsag, enmannssag, av typen Jo-Bu L800 med påmontert sverd og sagkjede. Saga framstår som fabrikkny. Det forekommer enkelte spekkdannelser i gummipolstringen på fremre bøyle og det er innslag av noe rust på sverdet. Svart håndtak, brems og tanklokk. Beige starterhus. Hvit choke- og stoppknapp. Blank tenningsknapp. Blandingsforhold for drivstoff på toppdeksel. Vekt:7, 6 kg. Motor:56 cm3 på 3, 5 HK. Kjedehastighet:19-21 m/s.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, enmannssag, av typen Jo-Bu L800 med påmontert sverd og sagkjede. Saga framstår som fabrikkny. Det forekommer enkelte spekkdannelser i gummipolstringen på fremre bøyle og det er innslag av noe rust på sverdet. Svart håndtak, brems og tanklokk. Beige starterhus. Hvit choke- og stoppknapp. Blank tenningsknapp. Blandingsforhold for drivstoff på toppdeksel. Vekt:7, 6 kg. Motor:56 cm3 på 3, 5 HK. Kjedehastighet:19-21 m/s.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, enmannssag, av typen Jo-Bu L800 med påmontert sverd og sagkjede. Saga framstår som fabrikkny. Det forekommer enkelte spekkdannelser i gummipolstringen på fremre bøyle og det er innslag av noe rust på sverdet. Svart håndtak, brems og tanklokk. Beige starterhus. Hvit choke- og stoppknapp. Blank tenningsknapp. Blandingsforhold for drivstoff på toppdeksel. Vekt:7, 6 kg. Motor:56 cm3 på 3, 5 HK. Kjedehastighet:19-21 m/s.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, enmannssag, av typen Jo-Bu L800 med påmontert sverd og sagkjede. Saga framstår som fabrikkny. Det forekommer enkelte spekkdannelser i gummipolstringen på fremre bøyle og det er innslag av noe rust på sverdet. Svart håndtak, brems og tanklokk. Beige starterhus. Hvit choke- og stoppknapp. Blank tenningsknapp. Blandingsforhold for drivstoff på toppdeksel. Vekt:7, 6 kg. Motor:56 cm3 på 3, 5 HK. Kjedehastighet:19-21 m/s.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, enmannssag, av typen Jo-Bu L800 med påmontert sverd og sagkjede. Saga framstår som fabrikkny. Det forekommer enkelte spekkdannelser i gummipolstringen på fremre bøyle og det er innslag av noe rust på sverdet. Svart håndtak, brems og tanklokk. Beige starterhus. Hvit choke- og stoppknapp. Blank tenningsknapp. Blandingsforhold for drivstoff på toppdeksel. Vekt:7, 6 kg. Motor:56 cm3 på 3, 5 HK. Kjedehastighet:19-21 m/s.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, enmannssag, av typen Jo-Bu L800 med påmontert sverd og sagkjede. Saga framstår som fabrikkny. Det forekommer enkelte spekkdannelser i gummipolstringen på fremre bøyle og det er innslag av noe rust på sverdet. Svart håndtak, brems og tanklokk. Beige starterhus. Hvit choke- og stoppknapp. Blank tenningsknapp. Blandingsforhold for drivstoff på toppdeksel. Vekt:7, 6 kg. Motor:56 cm3 på 3, 5 HK. Kjedehastighet:19-21 m/s.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, enmannssag, av typen Jo-Bu L800 med påmontert sverd og sagkjede. Saga framstår som fabrikkny. Det forekommer enkelte spekkdannelser i gummipolstringen på fremre bøyle og det er innslag av noe rust på sverdet. Svart håndtak, brems og tanklokk. Beige starterhus. Hvit choke- og stoppknapp. Blank tenningsknapp. Blandingsforhold for drivstoff på toppdeksel. Vekt:7, 6 kg. Motor:56 cm3 på 3, 5 HK. Kjedehastighet:19-21 m/s.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo