1
15
100
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Tomanns motorsag fra den tyske Dolmar-fabrikken. Saga har to håndtak bak motoren, et med gummiholk og et som er trukket med tjærebad. I toppenden av sverdet er det også to håndtak. Bensintanken har vært grønnmalt, men malinga er sterkt forvitret. Det sitter en tennplugg på toppen av motoren, men pluggledningen er brukket. Bensintanken har aluminiumslokk, mens oljetanken på motsatt side av sverdet mangler lokk.
Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo