Fatet er bundet av bjørketæger i konturteknikk. Bindingsteknikken danner en stjerne med fem armer i bunnen av fatet. Denne er omgitt av en stjerne med like mange armer, som går helt ut i fatets kant. Fatet er bundet av Borghild Strømsøe i 1971. I fatets avslutning er det en kant bundet med kjedebindingsteknikk.
Photo:
Ljøstad, Ole-Thorstein
/
Anno Norsk skogmuseum
Fatet er bundet av bjørketæger i konturteknikk. Bindingsteknikken danner en stjerne med fem armer i bunnen av fatet. Denne er omgitt av en stjerne med like mange armer, som går helt ut i fatets kant. Fatet er bundet av Borghild Strømsøe i 1971. I fatets avslutning er det en kant bundet med kjedebindingsteknikk.
Photo:
Ljøstad, Ole-Thorstein
/
Anno Norsk skogmuseum
Fatet er bundet av bjørketæger i konturteknikk. Bindingsteknikken danner en stjerne med fem armer i bunnen av fatet. Denne er omgitt av en stjerne med like mange armer, som går helt ut i fatets kant. Fatet er bundet av Borghild Strømsøe i 1971. I fatets avslutning er det en kant bundet med kjedebindingsteknikk.
Photo:
Ljøstad, Ole-Thorstein
/
Anno Norsk skogmuseum
Fatet er bundet av bjørketæger i konturteknikk. Bindingsteknikken danner en stjerne med fem armer i bunnen av fatet. Denne er omgitt av en stjerne med like mange armer, som går helt ut i fatets kant. Fatet er bundet av Borghild Strømsøe i 1971. I fatets avslutning er det en kant bundet med kjedebindingsteknikk.
Photo:
Ljøstad, Ole-Thorstein
/
Anno Norsk skogmuseum
Fatet er bundet av bjørketæger i konturteknikk. Bindingsteknikken danner en stjerne med fem armer i bunnen av fatet. Denne er omgitt av en stjerne med like mange armer, som går helt ut i fatets kant. Fatet er bundet av Borghild Strømsøe i 1971. I fatets avslutning er det en kant bundet med kjedebindingsteknikk.
Photo:
Ljøstad, Ole-Thorstein
/
Anno Norsk skogmuseum