• Bolle, med rester av to hanker og gjennombrutt mønster i bunnen, ustemplet, uten tryk  Lav rund stett, vid bolle, litt utbøyd oventil. Rester av to hanker, to  hankefester til hver hank: det er to flikede og krøllede blad i relieff, som viser at hanken har bestått av to b M.0619. Smal perlestav langs kanten på undersiden. I bunnen små hull, gruppert i fem vifteformer. Tilstand: bortsett fra at hankene mangler, er det to skår i kanten, glasuren misfarget i bunnen.
    Photo: Gjertsen, Karl Ragnar / Aust-Agder museum og arkiv – KUBEN
    Photo: Gjertsen, Karl Ragnar / Aust-Agder museum og arkiv – KUBEN

Bolle, Wedgwood, med rester av to hanker