• Julekort med vintermotiv. Vi ser en person på ski med lue med norsk flagg på som holder opp en fakkel. To personer til lenger bak. Til høyre står en tømmerhytte med åpen dør og fargede lamper over døråpningen. Kveld og mørk himmel. Fjell i bakgrunnen.

Bakside: Rødt postfrimerke, posthorn, 10 øre. Stemplet Rognes 22.12.1920.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Rødt postfrimerke, posthorn, 10 øre. Stemplet Rognes 22.12.1920.
    Photo: Nordlandsmuseet

Julekort med vintermotiv. Vi ser en person på ski med lue med norsk flagg på som holder opp en fakkel. To personer til lenger bak. Til høyre står en tømmerhytte med åpen dør og far...