• Postkort med bilde av jente og hund inne i ei stue. Jenta lener seg på en trestol, og ser bort på den lille hunden som sitter på en pidestall. På gulvet ligger det et loddent teppe, og det henger gardiner over vinduet i bakgrunnen. Jenta har langt, løst hår og en hvit kjole. Hunden er hvit med svart hode og svarte flekker.

Bakside: Rødt postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet Bjarkøy, 27.12.1908.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Rødt postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet Bjarkøy, 27.12.1908.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med bilde av jente og hund inne i ei stue. Jenta lener seg på en trestol, og ser bort på den lille hunden som sitter på en pidestall. På gulvet ligger det et loddent teppe...