• Skjærstad gård, fotografert med Kasfjorden i bakgrunnen og hesjer i forgrunnen. Til venstre ser vi sildoljefabrikken og brygger, ved veien ligger butikken.

landskap, sjø, båt, bebyggelse, brygge, bolighus, uthus, fjøs, sildoljefabrikk, slåttemark, hesje
    Photo: Andersen, Chr. / Sør-Troms Museum

Photo: Andersen, Chr. / Sør-Troms Museum

Skjærstad gård, fotografert med Kasfjorden i bakgrunnen og hesjer i forgrunnen. Til venstre ser vi sildoljefabrikken og brygger, ved veien ligger butikken. landskap, sjø, båt, beb...