• Ungdommer, Skage. Foran fra venstre : Gustav Skagemo, Oline Larsen, Jakob Bøe, Petrine Skage, Olaf Bøe, Agnes Iversen Lona, Ingvald Larsen, Einar Larsen. Bak fra venstre: Sigrid Haugfles, Amanda Agnete Pettersen, Kristian Mareno Pettersen, Oliva Kristine Pernille Skagemo, Peter Jentoft Skagemo, Ottar Kornelius Larsen og Ingrid Helene Skagemo
    Photo: Skage, Hartvik / Kystmuseet Norveg

Ungdommer, Skage. Foran fra venstre : Gustav Skagemo, Oline Larsen, Jakob Bøe, Petrine Skage, Olaf Bøe, Agnes Iversen Lona, Ingvald Larsen, Einar Larsen. Bak fra venstre: Sigrid Ha...

2 comments

• Hei

Nesten sikker på at dette er bilde av ungdomer fra Skaga/Hofles, hvor Hartvig Skage var fra.
    Nr 5 fra venstre er Olaf Bøe fra Skaga.

• nr 1 f.v første rekke er ?Skagemo, Oline Bøe, Jacob Bøe.