• Herr Olsen, ukjent, Ivar Grindvik, Ivar Aaraas, Per Sandvik, Frank Hagen, Bjørn Lie Gjesseth, ? Engseth ellers ukjente
    Photo: Riise, Harald / Kystmuseet Norveg

1 comment

• Korreksjon: Den lille gutten er min sønn, Hans Børsheim Aaraas, f. 1980. Han sitter på undertegnedes kne. Vi hadde nettopp vært inne i Nærøy og hentet en tiæring som sto i en heller, svært godt bevart. Båten er i dag innlemmet i samlingene ved Norveg på Rørvik. Frank Hagen var sivilarbeider på museet. Bjørn Lie Gjeseth var leder i Vikna Historielag.