• Gårdsportrett av gården til Petter Pettersen i Dusavigen. Anna Pedersen fortalte til Stavanger Aftenblad 05.03.1982: Konen og mannen som står ved døren er min mormor og morfar, Serina og Petter Pettersen. Fra venstre har vi barna deres som heter Elisabeth, Petter og Berta. De tre andre barna som står til høyre er Jakobine, Othilie og Bertine. De to gamle menneskene er mine oldeforeldre.
    Photo: Lund, Julie A. / Stavanger maritime museum (Opphavsrett)

Gårdsportrett av gården til Petter Pettersen i Dusavigen. Anna Pedersen fortalte til Stavanger Aftenblad 05.03.1982: Konen og mannen som står ved døren er min mormor og morfar, Ser...