• Konfirmanter fra Frol utenfor Levanger kirke 1928
    Photo: Bjerkan, Sverre / Levanger Fotomuseum

Konfirmanter fra Frol utenfor Levanger kirke 1928

1 comment

• Dette er konfirmanter fra Frol i Levanger kirke 30. september 1928. Disse er plassert på bildet: 1. rad f.v.: nr 4 Klara Oline Sivertsen og 10 Jenny Gustava Lie. 2. rad f.v.: nr. 1 Gunlaug Elise Matberg ???, nr. 5 Ingrid Oline Johansen, nr. 7 Aashild Langeland og nr. 11 Erling Ellingsen. 3. rad f.v.: nr. 4 Johan Venås, nr. 5 Bernhard Høilo (trolig), nr. 6 Sverre Høilo og nr. 8 Peter Antonsen Grevskot. 4. rad. f.v.: nr. 1 Einar Moe, nr. 3 Livard O. Nygård, nr. 4 Olaf Nyenget og nr. 8 Asmund Julius Grevskott. Bakerste rad f.v.: nr. 1 Harald Slåtsve og nr. 5 Georg Olsen Rendum.