• Før fjerningen av plattformene på Frigg ble igangsatt, ble det utført modellforsøk i liten skala, som her hvor hoveddekket til TP1 er fjernet og i ferd med å plasseres på en ventende lekter.  Slik danner man seg et bilde av hvordan operasjonen også skal foregå i praksis ute på feltet, og modellforsøkene er med på å sikre at gjennomføringen kan foregå på en betryggende og effektiv måte.
    Photo: Ukjent / Norsk Oljemuseum (Opphavsrett)

Før fjerningen av plattformene på Frigg ble igangsatt, ble det utført modellforsøk i liten skala, som her hvor hoveddekket til TP1 er fjernet og i ferd med å plasseres på en venten...