• Henning Christensen i Rescue Mate. Den ble montert i Wildrake, og var den første gode "livbåt"-løsning for metningsdykkere.
Rescue Mate var en livbåt utstyrt med dekompresjonskammer som kunne brukes ved eventuell evakuering av dykkere i forbindelse med nødsituasjoner på moderfartøyet.
    Photo: Norsk Oljemuseum (Opphavsrett)

Henning Christensen i Rescue Mate. Den ble montert i Wildrake, og var den første gode "livbåt"-løsning for metningsdykkere. Rescue Mate var en livbåt utstyrt med dekompresjonskamme...

1 comment

• Henning Christensen i Rescue Mate. Den ble montert i Wildrake, og var den første gode "livbåt" løsning for metningsdykkere.