• Inne i trykkammeret på "Semi II" på Gydafeltet.  Foran til venstre Einar Andersen, bak Stein ?, foran til høyre Dave Wound, en canadier og bakerst Marvel Galloway. Seks personer dykket for Subsea Dolphin på "Semi II" på Gydafeltet. Det var forurensning i umbillical på dette dykket. Førte til dårlig pustegass.
    Photo: Norsk Oljemuseum
    Photo: Norsk Oljemuseum

Inne i trykkammeret på "Semi II" på Gydafeltet. Foran til venstre Einar Andersen, bak Stein ?, foran til høyre Dave Wound, en canadier og bakerst Marvel Galloway. Seks personer dy...