• Fra klatreveggen som var montert på frilandsområdet på Norsk Skogmuseum i forbindelse med Den nordiske jakt- og fiskedager 2014.  Dette er en modellert bergvegg der det er montert en del fargete knaster til å gripe i og plassere føttene på.  Da dette fotografiet ble tatt var ei ung jente i ferd med å sette på seg en sele som skulle brukes til sikring med bistand fra en instruktør.  I selen var det festet et tau, som var forankret i ei talje øverst på veggen og i instruktøren nede på bakken.  Dette var ett av mange tilbud til barn under jakt- og fiskedagene i 2014.  Klatreveggen var en del av det aktivitetsprogrammet Villmarksbutikken fra Jessheim hadde på sin stand under arrangementet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra klatreveggen som var montert på frilandsområdet på Norsk Skogmuseum i forbindelse med Den nordiske jakt- og fiskedager 2014. Dette er en modellert bergvegg der det er montert ...