• Sortland Musikkforening 1910, repro. Høyre del av bildet mangler.

Foran til venstre: Hans Madsen, J.D. Hammer, Magnus Christoffersen, Alfred Norum, Didrik Andersen*, Alf Selnes*. Midten: Kristian Sollie, Olav Selnes, Sigurd Pedersen, Rolf Bjørneberg*. Bakerst: Richard Pettersen, Martin Johansen, Birger Johnsen, Sigurd Karlsen*. Personene merket med stjerne er på den delen av bildet som mangler her. (Opplysninger hentet fra Alf Oxems bok Vel blåst!, s. 11.)
    Photo: Museum Nord
  • Sortland Musikkforening 1910, repro. Høyre del av bildet mangler.

Photo: Museum Nord

Sortland Musikkforening 1910, repro. Høyre del av bildet mangler. Foran til venstre: Hans Madsen, J.D. Hammer, Magnus Christoffersen, Alfred Norum, Didrik Andersen*, Alf Selnes*. ...